woensdag 17 februari 2016

Vloer, muren en plafond badkamer

Nu de hal boven klaar is, (nou ja, eigenlijk niet), de ramen  aan de binnenkant moeten nog afgewerkt worden), ben ik begonnen met de badkamer.

Ik heb alle tegels gesneden van karton en een voor een opgeplakt..
Heeel veeel werk was dat, maar toch vind ik dat leuk om te doen; je hoeft er niet teveel bij na te denken alleen te zorgen dat de stenen in een rechte lijn blijven.

Nadat alle tegels en stenen waren geplakt kon ik alles gaan voegen. Dit heb ik gedaan met grijze cement (vloer en 3 muren) en de bakstenen muur met witte tegellijm.
Ik moet zeggen dat dat het mooist is gebleven. Als de cement of lijn droog is moet je het er nl weer afvegen met een droge doek. En helaas liet zo hier en daar het karton los.
Maar ja, dat kan ik misschien wel verdoezelen achter een spiegel..........

De vloer is zo ook goed te zien.
Het bad staat nog niet op zijn poten, dat heb ik er zomaar ingezet. Ook de deurklink zit er nog niet, die moet ik nog kopen.


3 opmerkingen:

  1. Caspita, se è già bello così chissà quando sarà finito. Complimenti ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker werkje hoor dat karton plakken..... maar wel een leuk effect. Hoe heb je dat gedaan met het cement wat op de tegeltjes terecht kwam, was dat nog een beetje weg te halen?
    Groet, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is wel een erg mooie badkamer. Ziet er leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen