vrijdag 14 februari 2014

weer verder met de hal

Inmiddels heb ik spiegelfolie gekocht, dus de spiegel is ook klaar. Altijd fijn om snel nog een blik in de spiegel te kunnen werpen voordat je naar buiten gaat!
De lamp doet het, is gelijk een stuk gezelliger.
Er was al begonnen met het aanleggen van electriciteit, maar ik ga het systeem van Sun gebruiken, heb een stroomblokje gekocht; adapter hadden we nog liggen, en het werkt super makkelijk ( behalve dan de stroomdraadjes tussen de klemmetjes zien te krijgen, heb ik nog geen handigheid in...).

Gezellig he?

Toen was het zaak om de vloer nog netjes af te werken; eigenlijk wilde ik profiellatjes kopen, maar mijn geld was op ( nou ja), dus heb ik thuis latjes gezaagd en met de Dremel daar groeven in gemaakt.
Over het algemeen lopen ze recht, maar als je goed kijkt...... maar dat hoort ook een beetje bij de sfeer van het huis.

Zo met de plinten maakt het alles gelijk een stuk mooier. Nu nog die aan het plafond, ben nog aan het nadenken hoe ik dat ga doen.
 

2 opmerkingen:

  1. Jij hebt de vaart er inzitten zeg! Wat een vernaderingen allemaal al.Mooi! Mijn huis staat nog te pronken in de kamer. Ik wacht tot Apeldoorn om naar vloer en behang tekijken en afwerking buiten.

    BeantwoordenVerwijderen


  2. Kitty de Leeuw zei

    ziet er mooi uit
    14 februari 2014 15:02
    Ineke zei

    Het wordt prachtig Jolinda, al een echt frans sfeertje! Ik vind het knap dat je met de Dremel groeven hebt gemaakt, het ziet er goed uit!
    15 februari 2014 12:27
    Clari zei

    De hal word al wat.
    En het is heel mooi die plinten.
    Voortaan gewoon zelf maken in het kader van de bezuiniging.
    En je krijgt er meer voldoening van,...vind ik,

    gr, CL.
    16 februari 2014 15:18
    Jolande zei

    Helemaal vergeten hier te reageren, maar het wordt heel mooi!

    Groetjes van J.
    16 februari 2014 15:57
    JolandaW zei

    ziet er leuk uit en ik ben ook gek op die stoel die er staat. vind het knap hoor die plinten zelf gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen